Kā viens no galvenajiem jaunumiem gaidāmajai vasaras riepu sezonai būs Continental PremiumContact 6, kas aizstās iepriekšējās paaudzes ContiPremiumContact 5, kā arī daļu no ContiSportContact 5 izmēriem. Šie abi modeļi kā pirmās komplektācijas riepas līdz šim bija ar labiem pārdošans rādītājiem – kopumā tie tika ražoti ar aptuveni 400 dažādu homologāciju.
Vācijas riepu ražotājs, izstrādājot jauno modeli PremiumContact 6, ir ņēmis vērā arvien pieaugošās prasības attiecībā uz braukšanas kvalitāti, precīzu stūres reakciju, maksimālu drošību un apkārtējās vides aizsardzību. Šajā nolūkā riepu attīstības inženieri ir nākuši klajā ar jauniem gumijas savienojumiem, inovatīvu protektora zīmējumu, kas daļēji aizgūts no Continental augstāko tehnoloģiju iemiesojuma SportContact 6 un elastīgu riepu ģeometriju, kas piedāvā augstu braukšanas kvalitāti.
Ar jauno PremiumContact 6 uzņēmums Continental mērķē uz tirgus segmentu, kas tiek definēts kā "vieglo un komercautomobiļu riepas ar spēcīgu uzsvaru uz drošību, optimālu vadāmību un augstu braukšanas komfortu – vidēja līmeņa automobiļiem un labākiem." Šīs riepu īpašības gaida gan autoražotāji, gan autobraucēji, lai palīdzētu savienot visas tehniskās un arī sabiedrības prasības individuālai mobilitātei šajā gadu tūkstotī. Continental ar PremiumContact 6 pierāda savu apņemšanos sasniegt ideālu līdzsvaru starp drošību, komfortu un ilgtspējīgumu augstākajā līmenī.
PremiumContact 6 līdzīgi kā priekšgājēji ContiSportContact 5 un ContiPremiumContact 5 piedāvā augstākā līmeņa bremzēšanas veiktspēju, it sevišķi uz slapja ceļa. Gumijas sastāvu eksperti ir raduši risinājumu, kas būtiski uzlabo citus parametrus, nemazinot riepas augstās drošības rezerves. Inovācija ietver jaunus sintētiskus amorfus silikas sastāvus bremzēšanas īpašību uzlabošanai uz slapja ceļa visos automobiļu segmentos. ES efektivitātes klašu uzlīmei PremiumContact 6 ir saņēmis “A” klasi bremzēšanā uz slapja ceļa.
Continental ķīmiķi un inženieri ir ieveisuši vēl vienu jauninājumu, lai sasniegtu uzstādīto ievērojamo uzlabojumu nobraukuma, rites pretestības un komforta ziņā. Uzdevums bija apvienot nodilumizturīgo polimēra savienojumu ar elastīgo protektora zīmējumu. To panākot, PremiumContact 6 iespējamā nobraukuma piegums var sasniegt līdz pat 15%, savukārt riepu radītais trokšņu līmenis automobiļa salonā un ārpus tā ir uzlabots par 10%. Vēl ir jāpiemetina, ka rites pretestība uzlabota par 5% un vadāmība uz sausa ceļa par 3% salīdzinājumā ar ContiSportContact 5.
PremiumContact 6 būs pieejams jau 2017.gada vasaras sezonas sākumā 70 izmēros no 16 līdz par 21 collu riteņu diskiem un ar profila platumu no samērā parastiem 195 līdz iespaidīgajiem 275 mm un augstumu robežās no 40 līdz 65% .