23378877; 20620011 info@rigasriepas.lv

Hankook Ventus Prime 4

Hankook Ventus Prime 4

Salīdzinot ar vecāko Ventus Prime 3 modeli, tas sola uzlabojumus vadāmības komfortā un lielāku nobraukumu

Atšķirībā no Ventus Prime 3, Hankook K135 Ventus Prime 4 dizainā ir vairāk iegriezumu un rievas, tas ir paredzēts labākai vadāmība. Galvenās izmaiņas ir pāreja uz 3D lamelēm, kas novērš riepas deformāciju. To veicina arī protektora bloku slīpums, kas liek blokiem mazāk locīties un riepa nezaudē savu formu. Malu slīpēšanu jau izmanto vairāki ražotāji, īpaši vissezonas riepām, kur svarīga ir neliela deformācija, jo riepai ir jābūt gan ziemas, gan vasaras riepu īpašībām.

Esam pieraduši, ka ražotāji, ieviešot jaunas riepas, piemin jauno maisījumu. Mūsdienu tehnoloģiju laikmetā savienojumu modificēšanai ir vairāk iespēju, un katrs meklē pareizo veidu, kā ietaupīt uz dabiskā kaučuka izmantošanu un aizstāt to ar sintētiku, kurai ir labākas īpašības.

Jaunajam savienojumam cita starpā ir jānodrošina mazāks nolietojums un lielāks nobraukums, salīdzinot ar Ventus Prime 3, nobraukums palielinās par 20%.

Ja vasarā dodaties ceļojumā vai citā garākā izbraucienā ar automašīnu, visticamāk, jūs sastapsiet ar vasarīgu lietu vai vētru. Hankook par to padomāja un uzlaboja protektora blokus, lai riepa labāk nožūtu un īpaši saīsinātu bremzēšanas ceļu. Jauno Hankook Ventus Prime 4 riepu bloki ir izliekti uz āru, padarot ūdens novadīšanu zem riepas efektīvāku. No pirmā acu skatiena  sarežģītais dizains atgādina bezgaisa riepu tehnoloģiju, ko vairāki ražotāji izstrādā kā klasiskās ar gaisu pildītās riepas aizstājēju. Bloku sienas ir pārklātas ar bezatbalss kameras elementiem, kas bloķē troksni un tādējādi nodrošina zemu trokšņa līmeni.

Hankookam ir savas vīzijas un viņš zina, ko dara. Nodiluma samazināšana un nobraukuma palielināšana ir mūsdienu tendence. Tas ir saistīts arī ar autoparku elektrifikāciju, jo elektromobiļiem nepieciešamas riepas ar lielāku kravnesību un izturību